lauantai 24. syyskuuta 2016

Hullun hommaako?

Niin kun esittelyssäkin lukee olen näpertäjä, tykkään askartelusta. Tää viikonloppu sen on taas näyttänyt. Perjantain ja lauantain aikana mä oon
-Työstänyt 60 kakkupaperia uuteen muotoonsa.
-Hionut ja pessyt!! Vanhaa lautaa
-leikannut vanhasta tapetista aineet 25m viiriin.
-liimannut 100 räkäpaperiin "etiketit "
TODISTUSAINEISTOA! O askartelee !


Nyt mä alan nauttia tästä vapaasta, seuraava on sitten heti 9.10.

Mä painun nyt saunomaan kera laudan pätkien, ja saatan uhrautua ja juoda pari Happy Joe:ta. Ihan vaan sen takia, että saan häihin maljakoita ;)

Kaikista projekteista on tulossa oma postauksensa kunhan vaan kaikki on kunnolla valmiina.

Hyvää viikonloppua! :)

4 kommenttia:

Eveliina kirjoitti...

Oletko vaihtanut blogisi ulkoasua vai oonko käyny täällä vaan puhelimella? :) Jokatapauksessa, oikein hyvältä näyttää!

Mä kanssa olen keksinyt itselleni ja miehelleni tekemistä, juurikin lankkujen ja muiden puutavaroiden suhteen. Meille valikoitui nimittäin toiseksi kantavaksi teemaksi metsä. :) Jännittävää kuulla, mihin te ajattelitte käyttää mainitsemiasi näpertelyn tuloksia!

Unknown kirjoitti...

Olen vaihtunut, yritin tehdä hienoa uutta, ja sitten kone kaatu, tyydyin pelkkään kuvaan. Kiitos :)
Pakko ottaa ilo irti näistä vapaista, tehdä kaiken minkä nyt voi. Helpottaa ensi vuotta kummasti.
Mä annan O:n tehdä, mitä ikinä haluaa, ihanaa että hän ajattelee tämän olevan meidän yhteinen juttu :) sahailut oon suosiolla jättänyt miehille :D
Metsä kuulostaa jännältä! :)

Mrs B. kirjoitti...

Voi, kun minäkin saisin meidän miehen askartelupuuhiin! Se ei vaan oikein ole innostunut... :-D Kyllä se mielellään nyökkäilee mun mukanani ja myötäilee, mutta ei ainakaan toistaiseksi oo osallistunut itse tekemisen puolelle...

Suurin osa suunnitteluista on kuitenkin tehty yhdessä, mutta juurikin se toteuttamispuoli on jäänyt mulle. Mä niin innolla odotan, että saadaan leikellä puukiekkoja, taitella vanhaa paperia ja puuhastella muutenkin kaikkien niiden ihanuuksien parissa! Tsajajai <3

Unknown kirjoitti...

O on ihan intona! Eilenkin hän laitteli koko illan narua hillopurkkien ympärille, ja askarteli noita tötteröitä. Pitäis vaan perfektionistinä antaa hänen tehdä, ja olla tyytyväinen! Mulla on kyllä ihana tuleva mies ;) <3