sunnuntai 12. helmikuuta 2017

Puoli vuotta

Puoli vuotta aikaa, enään. Vai vielä? Toisaalta tämä saa minulle hymyn aikaan, toisaalta pakokauhun, mihin ihmeesen tämä aika on mennyt? Vielä hetki sitten aikaa oli yksi ja puoli vuotta.
Kuva


Omasta mielestä ollaan kuitenkin ihan hyvällä mallilla.
Voisinkin päivittää tänne vähän tuota meidän To do -listaa. Edellisin päivitys on ollut 9/9, ja merkkaan nyt punaisella, mitä me ollaan saatu hoidettua sen jälkeen, tai mistä ollaan sovittu.


 
2-5 kk ennen hääpäivää

Suunnittele hääbudjetti 
Valitse avustajat (mulla on kaaso ja morsiusneito)
Jaetaan tehtävät
Laadi vieraslista
Varaa kirkko
Varaa juhlapaikka
Varaa pitopalvelu
Päätetään menu
Valokuvaajan varaus
Bändin varaus
Morsiuspuku
Häämatkan varaus - me ei edelleenkään tiedetä, mihin mennään?!
Hääyö paikan varaus
Kuljetusten varaus
Koristeiden teko pikkuhijaa, parempaan päin


4-1 kk ennen hääpäivää


Esteettömyystodistu
Sulhasen puku
Sulhasen kengät
Bestmanin + isien puvut
Kaason + morsiustyttöjen puvut
Kutsukorttien teko
Virallinen vieraslista
Kutsukorttien lähetys
Sormukset  O:llakin on sormus!
Kampaajan varaus
Kosmetologin varaus

Floristin varaus
Hääkakun tilaus
Papin & kanttorin tapaaminen
Lahjalistan teko
Ohjelmalehtisten teko
Häävalssin tai -tanssin valitseminen ja harjoittelu
Kirkko-ohjelman teko
Morsiamen asusteet
Morsiamen alusvaatteet

Kuukautta ennen hääpäivää


Viimistellään kakkutilaukset
Ilmoitetaan pitopalvelulle vieraiden määrä
Koekampaus
Koemeikki
Musiikki hääjuhlaan
Istumajärjestys juhlapaikalle
Loput somistustarvikkeet
Hääpukujen loppusovitus
Huomenlahjojen hommaus mä löysin. Täydellisen! Mä en tiedä, miten maltan olla esittelemättä sitä täällä, ja pysyä siitä hiljaa O:lle?!
Sormuksen kaiverrukset
Hääjuhlan ohjelman viimeistely


Häiden alusviikko


Kenraaliharjoitus kirkossa
Morsiuspuvun sovitus
Sulhasen parturi
Juhlapaikan koristelu
Opaskyltit


Hääpäivä


Kampaus  & meikkaus
Kukkien nouto
Valokuvaus


Vaikuttaa tota täytellessä, ettemme olisi saaneet mitään aikaan, vaikka todellisuudessa joka päivä melkeen jotain nysvätään... Omin pikku kätösin tekemällä sitä aikaa kuitenkin menee... Ja Mä ainakin uskon, ja toivon, ettei tässä enään pahemmin paniikki tule.

Meiltä puuttuu vielä;
-Sulhasen puku!
-Alkomahooooli

-osa tuolinhupuista
-pöytäliinat
-opaskyltit
-osa koristeista
-tulosteet
-kutsut
-valokirjaimet
-Tanssikurssille meno, musiikkien valkkaaminen.

Oliskohan siinä kaikki? Hyvin luottavaisin mielin kuitenkin ollaan.


Mites muilla? Ollaanko me ihan jäljessä?
Ja puuttuuko tosta jotain oleellista? Pää lyö ihan tyhjää...

2 kommenttia:

Sonja || Luomalla- blogi kirjoitti...

Mä varmaan oon aika paljon jäljessä kun näyttää että sulla ois homma oikeinkin hyvin hallussa ja oot tehnyt paljon enemmän kuin minä :D Floristiasiaa ajattelin edistää seuraavaksi!

Unknown kirjoitti...

Mä kun luen muiden postauksia, luulen olevani kamalasti jäljessä! Ollaan tässä nyt vuosi enemmän ja vähemmin tehty asioita. Kohta iskee epätoivo :D